Zamówienia

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji natychmiast po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

 

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienia realizujemy w ciągu 3 dni roboczych, ale w praktyce 99% zamówień jest realizowane następnego dnia roboczego.

 

Czy mogę coś zmienić w zamówieniu?

Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego MUSHROOM HUNTER nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych.

Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres bok@MushroomHunter.pl maila z informacja o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Jeśli zamówię więcej produktów, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?

Nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę. Aby skorzystać z opcji darmowej przesyłki za zakupy powyżej 99 zł, również wybrane towary muszą być zgromadzone na jednym zamówieniu.

 

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego oraz link do śledzenia przesyłki na stronie kuriera DPD.

 

Czy mogę odebrać towar w sklepie stacjonarnym?

Nie, obecnie możliwa jest jedynie wysyłka kurierem.

Pracujemy nad rozpoczęciem współpracy z ogólnopolskim partnerem, dzięki któremu nasze produkty będą dostępne od ręki w Twoim mieście.

Znajdź nas na Facebooku
Znajdź nas na Instagramie