FAQ

  • Registration

    Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?

    W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

     

    Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

    Tak, posiadanie loginu i hasła jest konieczne.

    Dzięki temu masz możliwość sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach nie  trzeba ponownie wypełniać danych dotyczących dostawy oraz korzystać z promocji dla stałych klientów.

     

    Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym MUSHROOM HUNTER?

    Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć „REJESTRACJA” a następnie należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „ZAREJESTRUJ SIĘ” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.

     

    Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych, które podałem w procesie rejestracji?

    Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „EDYCJA DANYCH”

  • Orders

    Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

    Zamówienie jest przekazywane do realizacji natychmiast po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

     

    Jaki jest termin realizacji zamówienia?

    Zamówienia realizujemy w ciągu 3 dni roboczych, ale w praktyce 99% zamówień jest realizowane następnego dnia roboczego.

     

    Czy mogę coś zmienić w zamówieniu?

    Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego MUSHROOM HUNTER nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych.

    Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres bok@MushroomHunter.pl maila z informacja o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

    Jeśli zamówię więcej produktów, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?

    Nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę. Aby skorzystać z opcji darmowej przesyłki za zakupy powyżej 99 zł, również wybrane towary muszą być zgromadzone na jednym zamówieniu.

     

    Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

    Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego oraz link do śledzenia przesyłki na stronie kuriera DPD.

     

    Czy mogę odebrać towar w sklepie stacjonarnym?

    Nie, obecnie możliwa jest jedynie wysyłka kurierem.

    Pracujemy nad rozpoczęciem współpracy z ogólnopolskim partnerem, dzięki któremu nasze produkty będą dostępne od ręki w Twoim mieście.

  • Shipping and delivery

    Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?

    Sklep internetowy MUSHROOM HUNTER zapewnia opakowanie produktów spełniające oczekiwania wymagających klientów i wierzymy, że nasze standardowe opakowanie ( pudełko tekturowe z logo wyściełane  wewnątrz bibułą ) nadaje się jako opakowanie prezentu.

     

    Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym  w siedzibie Państwa firmy?

    Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego w Warszawie. W tym celu należy umówić się telefonicznie lub mailowo z naszym personelem.

     

    Jakie są koszty dostawy paczki?

    Zamówienia o wartości poniżej 150zł objęte są opłatą za kuriera DPD w wysokości 12zł. Zamówienia powyżej 150zł zwolnione są z opłaty za dostawę. W obu wypadkach przesyłkę dostarczy kurier DPD.

     

    Czy mogę zamówić produkty z opcją wysyłki za granicę?

    Obecnie oferujemy dostawę zamówień na terenie Polski.

     

    W związku z dużym zainteresowaniem naszymi produktami wśród osób na stałe zamieszkujących kraje Unii Europejskiej i nie tylko, w najbliższym czasie planujemy udostępnić opcję wysyłki zagranicznej oraz dodanie płatności w Euro oraz USD. Należy przy tym zwrócić uwagę, czy dany produkt nie jest ograniczony do dystrybucji wyłącznie na terenie Polski z uwagi na warunki umowy dotyczącej praw autorskich, taka informacja będzie widoczna na stronie danego produktu oraz w koszyku. ( dotyczy wyłącznie produktów z grafikami namalowanymi przez światowej sławy ilustratora botanicznego i grzybiarza ALEXANDRA VIAZMENSKIEGO )

     

  • Payments

    Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

    Płatność za zakupiony towar może być dokonywana on-line przelewem elektronicznym lub kartą.

     

    W jakiej walucie można dokonać płatności?

    Płatności obecnie realizujemy w polskich złotówkach.

     

    W związku z dużym zainteresowaniem naszymi produktami wśród osób na stałe zamieszkujących kraje Unii Europejskiej, w najbliższym czasie planujemy udostępnić opcję wysyłki zagranicznej oraz dodanie płatności w Euro oraz USD. Należy przy tym zwrócić uwagę, czy dany produkt nie jest ograniczony do dystrybucji wyłącznie na terenie Polski z uwagi na warunki umowy dotyczącej praw autorskich.

  • Exchange and refund

    Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

    Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14dni od daty otrzymania produktu spełniającego warunki zwrotu.

     

    W jaki sposób zwracane są pieniądze za odesłane rzeczy?

    W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z

    którego robiony był przelew.

     

    Czy mogę odesłać towar przesyłką „Za pobraniem”?

    Nie, nie ma takiej możliwości. Sklep internetowy MUSHROOM HUNTER nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.

     

    Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?

    Niestety nie ma możliwości typowej wymiany.

    Można oczywiście dokonać zwrotu i jednocześnie na inny rozmiar lub kolor złożyć nowe zamówienie.

    Zwrotu rzeczy można dokonać, bez podania przyczyny, w przeciągu 30 dni od otrzymania przesyłki, wysyłając wypełniony formularz zwrotu oraz jedną z faktur VAT.

    Zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania paczki. Pieniądze podlegają zwrotowi przelewem na konto wskazane w formularzu zwrotu w przypadku płatności za pobraniem, lub na konto, z którego dokonywana była płatność on-line.

     

    Czy mogę oddać zakupiony produkt?

    Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny:

    - w odniesieniu do zakupu towarów przecenionych – objętych jakiegokolwiek rodzaju promocją lub przeceną – w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

    - w odniesieniu do zakupu wszelkich innych towarów – nieobjętych promocją lub przeceną - w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

    W celu Odstąpienia Klient musi poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o Odstąpieniu, wysłanego pocztą lub e-mailem. Klient powinien również wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go drogą elektroniczną na adres:bok@MushroomHunter.pl. Wzór formularza dostępny jest tutaj: Formularz odstąpienia od umowy.

    Prosimy o odesłanie rzeczy wraz z dowodem zakupu np. paragonem, fakturą VAT lub innym dowodem zawarcia transakcji (np. potwierdzenia płatności kartą czy wyciągu z konta),do Punktu Odbioru nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawca o Odstąpieniu, niezależnie od wybranego sposobu złożenia oświadczenia o Odstąpieniu lub sposobu odbioru zamówionego towaru.

    W przypadku Odstąpienia Sklep Internetowy zwraca Klientowi wszystkie otrzymane odpłatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany przez Klienta o decyzji w sprawie wykonania prawa Odstąpienia. Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.

    Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  • Complaints

    Regulamin sklepu internetowego MUSHROOM HUNTER (link)

    IX. Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi

    1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.
    2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
    3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres CUSTOMICA Michał Białek, ul. Obozowa 69/41, 01-425 Warszawa, na adres poczty elektronicznej: reklamacje@mushroomhunter.pl, numer telefonu lub przy użyciu formularza kontaktowego.
    4. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
    5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
    6. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

    X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

    1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: CUSTOMICA Michał Białek, ul. Obozowa 69/41, 01-425 Warszawa, na adres poczty elektronicznej: reklamacja@mushroomhunter.pl, numer telefonu lub przy użyciu formularza kontaktowego.
    2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
    3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

    Formularz reklamacji ( do pobrania ):

  • Products

    W jaki sposób mogę sprawdzić rozmiar noszonych przeze mnie ubrań?

    Należy skorzystać z tabeli rozmiarów dostępnej na stronach poszczególnych produktów i porównując je z noszonymi produktami wybrać właściwy.

     

    Czy wszystkie wyświetlone na stronie produkty są dostępne?

    Na stronie internetowej wyświetlone są wyłącznie dostępne produkty. W celu łatwiejszego wyobrażenia sobie przez klienta stanów magazynowych wprowadziliśmy informacje o tym czy danego produktu jest dużo, czy jest na wyczerpaniu.

Find us on Facebook
Find us on Instagram